ponedeljek, 13. julij 2015

New in June

1. Alp Stories: 100% organsko olje ognjiča z dodanim vitaminom E // 100% Pure Organic Marigold Oil & Vitamin E - prejela sem ga na nagradni igri // I got it in one giveaway. 

 

 















2. Afrodita: Hydro Control vlažilna krema // Hydro Control moisturising cream




3. H&M: obroč za lase - toliko časa sem gledala tekmovalce v Baru z njim v laseh, da sem si ga mogla še jaz kupiti :-P // hairband - I was watching it in one tv show for a long time so then I had to get it :-P








4. Dve novi ogrlici :-) Naročeni kar preko internetne strani AliExpress.com // Two new necklases - bought on web page AliExpress.com





5. Rimel: nov lakec, kupljen v Italiji // new nail polish bought in Italy 



6. Tatujiiiii :-) En komplet kupljen v trgovini Takko, ostala dva posamezna pa v Kleo (ups no, so bili ravno -50% :-P ) // Tatoos - one was bought in Takko and the other two in Kleo (well, they were -50% :-P ).



7. Tole sem prejela v testiranje s spletne trgovine Lady Queen :-) // I got this from web page Lady Queen 



8. Max Factor: druga "steklenička" tegale pudra. Res sem zadovoljna z njim, če ga pa dobiš v Müllerju, ko je -30%, še toliko boljše :-) // Second botle. I really love it and I got it in Müller for -30%, isn`t that great? :-) Max Factor Ageless elixir; 2 in 1 foundation + Serum 



9. Manhattan: trije novi lakci, prav tako v akciji v Müllerju ;-) // 3 new nail polisheh bought in Müller ;-)



10. Piaza Italia: ups, še en nov lakec, tale je bil pa kar -50% :-P// And another new nail polish, bought in Italy - well it was -50% :-P

6 komentarjev:

  1. lep nakup :) Zelo sta mi všeč ogrlici ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :-) Ja, sem izbirala bolj "poletne" barve :-)

      Izbriši
  2. Lepe pridobitve :) Je tale hydro control krema od afrodite nekaj novega ali sem samo jaz tako tumpasta da je do sedaj še nisem videla v trgovinah? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :-) Mislim da se je ne dobi v trgovini, ker mi jo je naročila sestra preko neke prijateljice, ki ima nek salon ali nekaj takega .... in se mi zdi, da mi je rekla, da se je v prosti prodaji ne dobi :-)

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...