ponedeljek, 14. januar 2013

Blebetanje // Babbling #2

Ojla! 
Well hello there!

Source: Reddit

Sneg imamo! 
We have snow! Lots of it! YAY!

Ampak jaz sem zbolela, se skrivam notri in podiram rekorde v tem, koliko robčkov lahko človek porabi v enem dnevu. Pa dobro je, vseeno - sneg je. 
But I'm stuck at home ill. And I'm trying to break a record with how many handkerchiefs a person can use in one day. Or so it seems. But it's okay, at least there is snow. 

Prejšnji teden sem dobila pošto!
I got mail last week!

Mail!

Oba paketka sta me zelo razveselila na ne zelo vesel dan, ampak ne zelo vesela stvar je bila kmalu pozabljena. Koga brigajo težave, tole šteje več!
Both packages made me so happy on a not so happy day but the not so happy thingy was soon forgotten. Who cares when you get things like that, those count more! 


Skoraj sem pozabila, da sem pisala Adalii. Adalia je 5-letna deklica s progerijo, boleznijo, pri kateri se telo stara približno 8-krat hitreje. Njena mama ji je odprla poštni predal, da ji lahko vsak pošlje pismo, pa sem si rekla, kaj me stane, mogoče bo pa vesela, da dobi pismo od tako daleč. Nisem pričakovala odgovora, zdaj, par mesecev kasneje, pa me je presenetilo prijazno pisemce, ki ji ga je pomagala napisati babica. In to res polepša dan. 
I almost forgot I wrote a letter to Adalia. Adalia is a 5-year-old girl with progeria, a condition that makes her body age 8-times faster than normally. Her mom opened her a PO-box so we could send her letters, and I said to myself, why not, maybe she'll be happy to get a letter from far away. I didn't expect them to answer and now, a couple of months later, I got a lovely letter that her grandmother helped her to write. And it really made my day. 

Letter from Adalia


Hvala, Adalia! 
Thank you, Adalia! 

Dobila sem tudi paket od Karmen. Poslala naj bi mi samo kupončke za DM, ampak me je presenetila še z oranžnimi snežinkami in mašnicami. Vse je naredila sama! A ni super! Pravim ji, da bi morala prodajati vse, kar dela (da bi videle, kako lepo riše!), pa se mi zdi, da mi ne verjame.
I also got something from my friend Karmen! She was supposed to send me only drugstore coupons, but she surprised me with orange snowflakes and bows that she made! She's awesome! I keep telling her she should be selling all the things she makes (you should see her drawings!) but I don't think she believes me.

Bows

Orange snowflake

Še bolj super je, ker si je zapomnila, da obožujem tele:
And she's even awesomer because she remembered I love those:

MiniMint
Hvala, Karmen!
Thank you, Karmen! 

Tole moram enkrat sprobat ... 
Also, I need to try this once ... 

Source: Reddit

Zdaj se grem pa nazaj zdravit!
And I'm back to getting healthy again! 

Source: Reddit

6 komentarjev:

  1. Lepo si to naredila s tem pismom. Nisem vedela za to punčko. Si ji verjetno lepo polepšala dan, kot ga je potem ona tebi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da sem ji ga vsaj pol toliko polepšala, kot ga je ona meni. :)
      Res je luštna Adalia. Spremljam še nekaj drugih s progerijo in res občudujem starše (in otroke), da ostajajo tako pozitivni! Je pa super, ker kaže, da testna kombinacija zdravil pomaga in se jim izboljšuje zdravje. :)

      Izbriši
  2. Ktera cukrasta panda pa muca...mela :) Se pa strinjam, da je blo s pismom ful lepa gesta...ga je bla verjetno ful vesela. Drgač pa super ideja s tistim v parku...bi te mogu pol en snemat pa nardiš en post posebi na to..vrjetno bi umiral od smeha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, to bi bil super video. :D Ampak ne vem, kako bi ostala resna pri predajanju kuverte. :D

      Izbriši
  3. Res lepo od tebe, da si ji poslala pismo, takšne stvari ti v trenutku polepšajo dan. Upam, da bodo zdravila pomagala in se ji bo izboljšalo zdravje pa tudi ostalim, ki imajo to bolezen.
    In pa hvala za tako lepo reklamo, se kar malce pomembno počutim :D Ko odprem trgovino boš prva izvedla! :P Malenkost, upam, da so ti teknali mintki :P :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Reklama mora bit! Pa ko odpreš trgovino, ti midve prvi delava reklamo! :P
      Mintki so bli super :D Hvala ti :)

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...