petek, 14. december 2012

Zeleno-zlata. Green-Gold.

Letošnjo jesen in zimo sem v trgovini opazila veliko ogrlic v kombinaciji zeleno-zlate barve.
In this autumn and winter I noticed a lot of necklaces in combination of green and gold.

Načeloma sama ne bi nikoli pomislila na takšno kombinacijo, vendar sem sedaj videla, da barvi zelo lepo pašeta skupaj in sem nad njo navdušena.
Usually I wouldn't think about that combination, but now I can tell you it`s very beautiful.

Pa preverite še same, ali je to lepa kombinacija ali ne.
Well, you can check by yourself it that's true or not.








Moji najljubši sta prvi dve. Pa vaše? 
My favourites are the first two. And yours? 

Vse ogrlice dobite v trgovini Kleo. 
You can buy all those necklaces in Kleo. 


2 komentarja:

  1. Zeleno-zlat makeup je zelo lep :)
    Lepe verižice, meni je tretja najlepša :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjamem, da je res! :-) Tale barvna kombinacija me je prav prijetno presenetila :-)

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...