sreda, 26. september 2012

Hvala, Natalia! Thank you Natalia!


Se še spomnite mojih dveh objav o razglednicah? Na koncu sem vas prosila za razglednice iz vašega kraja.
Do you still remember my two posts about postcards? At the end I asked you to send me a postcard from your place.

package

Prva, ki se je odzvala na mojo prošnjo, je Natalia. Ampak ni mi poslala le ene razglednice, ampak kar cel paket!
First one who send me something was Natalia. But she didn`t send me just a postcard but a whole package!

calendar

Lahko si predstavljate moje presenečenje, ko mi je poštar prinesel paket, na katerem je pisalo, da prihaja iz Avstralije. 
You can imagine my surprise when postman brought me a package from Australia. 

magnet

Tako se mi zdi več kot le primerno, da se ji tudi javno zahvalim za vse razglednice, ki mi jih je poslala. Vse so čudovite!
So I think it`s more than appropriate to thank her in public for all postcards that she send it to me. They are all so beautifull!

pen

Natalia, najlepša hvala! Super si! =))
Natalia thank you soooo much! You are the best! =))

postcards

Njen blog si lahko ogledate na tej povezavi: cats-n-nails
You can check her blog here: cats-n-nails

postcards



8 komentarjev:

  1. wow nice! I love that pen! I'd loooooove to visit Australia! =D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I would love to visit it too =) We can go together :-P
      Yeeeees, everything is soooo amazing! =)

      Izbriši
  2. Thanks Mateja!!!! I am so happy you got everything)))) This is what we accumulated over about 5 years of travels. I can't stop smiling now - this is so sweet!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you! =) I was really surprised! =) Everything is just amazing! =)

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...