torek, 18. september 2012

e.l.f. - Part 4?

e.l.f.
Spet e.l.f.! Tokrat sem kupila samo stvari, ki jih res potrebujem. Pa še eno malenkost ... ki bi lahko bila za vse vas, pogovarjali sva se namreč o giveawayu za prvo obletnico bloga (Mimogrede, a ne bi bilo super, če bi do takrat nabrali 111 GFC-sledilcev?). Ampak tega pa ne bo v tej objavi. 
I love e.l.f. This time I only bought things I really need. And a little extra thing ... that just might be for all of you, we were talking about a giveaway on our first blogoversary (BTW, wouldn't it be awesome if we had 111 GFC followers by then?). But you won't see those extras in this post, no no! 
Odločila sem se preizkusiti njihov blushing/bronzing čopič. Zaenkrat mi je všeč.
I've decided to try their bronzing/blushing brush. So far I like it.

e.l.f. bronzing brush

e.l.f. bronzing brush

Blok pilica mi je zelo všeč, prav tako svinčnik za obnohtno kožico!
I really like block file and cuticle pen too!

e.l.f. block file

e.l.f. Cuticle Pen

e.l.f. Cuticle Pen

Tile balzami so najboljša zadeva na svetu. Na meni zdržijo tudi po nekaj ur, super so tudi za pozimi.
These lip balms are the best. They are really long lasting and are also perfect for the winter. 

e.l.f. Lip Balm

Bronast svinčnik je verjetno prvi svinčnik, ki ga bom porabila do konca. Zato je bilo treba narediti zalogo, zraven sem vzela pa še zelenega. Najboljši svinčniki! 
The bronze pencil is probably the only one I'll ever use up, so I had to buy another one before I'm left without it. I also took one green. Best pencils ever! 

e.l.f. Shimmer Eyeliner - Grassy Green and Boldly Bronze

e.l.f. Shimmer Eyeliner - Grassy Green and Boldly Bronze

In spet so imeli na voljo kodo, s katero si dobil darilce! Kar mi ni jasno, je le to, kako lahko vedno uganejo moje barve, vse tri stvari so super!
And again they had a code available. I got three gifts, I just don't know how they always manage to guess the colours that are perfect for me!

e.l.f. Studio Single Eyes Butter Cream

e.l.f. Studio Single Eyes Butter Cream

e.l.f. Studio Eyeliner & Shadow Stick (Basic & Brown)

e.l.f. Studio Eyeliner & Shadow Stick (Basic & Brown) 
e.l.f. Studio Eyeliner & Shadow Stick (Basic & Brown)












e.l.f. Studio Eyeliner & Shadow Stick (Basic & Brown)
Tale mi je pa najbolj všeč. Barva je lepa, lepo diši, je dolgoobstojen in ima sladek okus.
And I love this lip tint the most! It's a nice colour, it smells nice, it's long lasting and even has a sweet taste.

e.l.f. Mineral Moisturising Lip Tint SPF 8 - Guava
e.l.f. Mineral Moisturising Lip Tint SPF 8 - Guava



















4 komentarji:

  1. hmmmmmmmmmmmm....interesting...you really do love yourself some elf!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožujem te balzame za ustnice! Pomoje sem že vse sprobala :))
    tudi čopič za lička je kul, čeprav malo grob, ampak preživimo :)

    xo Deja
    Deja Zu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super balzami so ja! :D Jaz sem jih končno ujela na zalogi :D

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...