sreda, 9. maj 2012

Najljubši. Favorites

Naj vam pokažem nekaj svojih najljubših izdelkov, ki jih zelo pogosto uporabljam. Sicer bi jih lahko naštela še več, ampak recimo, da so tile najboljši med najboljšimi. 
Let me show you some of my favorite products I use almost every day. I could count many more but let's say these are the best of the best. 

100 % Pure krema za obraz z arganovim oljem in kumarična krema za okrog oči. Nad 100 % Pure sem navdušena, imam kar dosti njihovih izdelkov, če bi bile cene nižje, bi jih imela še več, je pa res, da ko pomislim, kako dolgo zdržijo, cena niti ni preveč visoka. Predvsem krema z arganovim oljem pa je imela glavno vlogo pri tem, da se mi je koža na obrazu nehala pretirano luščiti.
100 % Pure argan oil facial moisturiser and cucumber eye cream. I love 100 % Pure and I have quite a few of their product - I'd have even more, if the prices were a bit lower. But the truth is, once you see how long their products last, the price is worth it. Argan oil moisturiser was really helpful with my peeling skin. 

100 % Pure
100 % Pure




















O tem sem že govorila:
I've already talked about this one:
Depend myrrh oil
Tale dva izdelka uporabljam zadnje čase kar vsak dan: 
I use these two every day lately: 

e.l.f. Shimmer Eyeliner Pencil Boldly Bronze
e.l.f. Shimmer Eyeliner Pencil Boldly Bronze 






100 % Pure Dark Chocolate Mascara 

100 % Pure Dark Chocolate Mascara 








Moj najljubši blush:
My favorite blush:

Essence Ballerina Backstage blush
Essence Ballerina Backstage blush













Brez tega bi se mi koža grozno svetila že po kakšni uri: 
Without this one my skin would be super shiny after an hour: 

Essence Translucent Powder
Super obarvan balzam, dolgoobstojen pa še lepo diši. 
Great conditioner. Longlasting and nicely scented. 

Sleek Pout Polish Electro Peach

Beauty UK šminko sem že pokazala tukaj. Super barve je, lepo mazljiva, pa presenetljivo dobro obstane na ustnicah. Vonj po mintu pa tudi ne škodi. 
I've already showed you Beauty UK lipstick here. The color is great, it applies well and lasts surprisingly long. And I really like mint scent.

Beauty UK Sunset lipstick

Vsi že vemo, kateri je moj najljubši lak. 
We'we all seen my favorite nail polish. 

Barry M Block Orange
Kot zadnji pa izdelek, brez katerega nobena moja manikura ne bi bila kaj prida. Lak namreč ne bi bil le na nohtih, ampak še povsod drugje. 
And the product that's responsible for my decent looking manicures. If it weren't for that one, I'd have nail polish all over my fingers. 

Essence nail polish corrector pencil
Je kateri od vaših najljubših izdelkov med mojimi?
Is any of my favorites your favorite too? 


7 komentarjev:

  1. Kok je hud tale Barry M lakec! Ko sem ravno pri tem...sem dobila v swapu BM croc effect in mi sploh noče razpokati, je pa res, da sem ga dala na staro manikuro, na kateri je bil nadlak, je mogoče to problem? Pa takooo mi je všeč :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, točno to bo problem! :) Jaz sem ga tudi prvič dala na staro manikuro, pa se ni čisto nič zgodilo, kot da bi namazala s črnim lakom. Hec je v tem, da ni klasični crackle, ker tiste moraš dat na čisto suh lak, da lepo razpokajo. Tega pa ne - spodnji lak mora biti toliko posušen, da če greš narahlo čez s prstom, se nič ne pozna, če že malo bolj pritisneš, pa ostanejo sledi. Ker če je pa še premalo posušen lak, pa croc tako razpoka, da spodnji lak čisto skupaj potegne. :)
      Če boš dala spodaj Barry M lak, jaz namažem 2 plasti, potem pa počakam približno 5 minut (vmes s svinčnikom popravim napakice :D ), nanesem croc, pa je ravno prav. :D Pri Beauty UK lakih npr. pa nič ne čakam, ker so takoj suhi. :) Večkrat poskusi, da ujameš tisti pravi trenutek, pa bo. :D
      Upam, da ti uspe - sporoči. :D

      Izbriši
    2. Joooj hvala za tako obširen odgovor, bom izprobala in sporočim! <3

      Izbriši
  2. jaja. v bistvu dva: dependovo olje in essence korektor ;) ko sem ga nasla, sem se kar zaljubla v njega. moje manikure tudi niso prevec natancne, predvsem ker jih delam zelo na hitro :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje so bile packarija. :D Vatirana palčka in aceton nista kaj dosti pomagala, tale korektor je res super. :)

      Izbriši
  3. jaaaaa, Mira olje! <3 Si pa imam namen še nabavit tale korektor :) Se hitro izsuši "konica" ali ima še dolgo časa efekt?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izsuši se sploh ne hitro, bolj je problem, da se dokaj hitro scefra - tako da se prej vse 4 konice scefrajo kot pa korektor izsuši, ampak meni je vseeno super. :)

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...